Nákup mediálního prostoru
Předmět plnění:
- zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy – OOH, v jehož rámci budou zadavateli rovněž poskytovány marketingové služby týkající se plánování mediálních reklamních kampaní, nákupu mediálního reklamního prostoru, monitoringu mediálních aktivit konkurence
- bigboardy (rozměr 3,6 m x 9,6 m) na jeden měsíc - outdoor
- billboardy (rozměr 2,4 m x 5,1 m) na jeden měsíc - outdoor
- CLV (prosvětlená vitrína o ploše 2 m2) na jeden měsíc – outdoor
- CLV (prosvětlená vitrína o ploše 2 m2) na jeden měsíc – indoor
- velkoplošné digitální zobrazovače (o ploše minimálně 8 m2) na frekventovaných místech na jeden měsíc - outdoor
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 60 %
- závazný způsob vyhodnocení zásahu 30 %
- lokality s průkazným uvedením frekvence zásahu za měsíc 10 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- po dobu 24 měsíců