Nákup mediálního prostoru - TV, tisk, rádio, online
Předmět plnění:
- zajištění nákupu mediálního prostoru v nosičích reklamy, v rámci něhož budou zadavateli rovněž poskytovány marketingové služby týkající se plánování mediálních reklamních kampaní, nákupu mediálního reklamního prostoru, monitoringu mediálních aktivit konkurence apod., tj. služeb nezbytných pro realizaci marketingových kampaní v souladu s konkrétními požadavky zadavatele
- příprava plánu pro každou kampaň
- potvrzení o rezervaci mediálního prostoru dle schválené objednávky u všech příslušných mediatypů a jejich subtypů
- zajištění umístění mediálního obsahu dle potvrzení rezervace mediálního prostoru, případně dle zadavatelem upravené objednávky
- dodání zprávy o plnění za uskutečněnou objednávku (post-buy) o dodání a využití mediálního prostoru
- předání příslušných reklamních formátů a podkladů vytvořených zadavatelem
- komplexní zhodnocení po jednotlivých fázích kampaní zadaných zadavatelem za účelem vyhodnocení efektivity jednotlivých fází příslušné kampaně a vyhodnocení poskytnutých služeb po prvním roce plnění podmínek smlouvy atd.
Hodnoticí kritéria:
- hodnocení mediálního zásahu - váha 80 %
- návrh vzorové kampaně - váha 20 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- na dobu 24 měsíců nebo do vyčerpání částky