Marketingová propagace s cílem podpory spuštění přímého leteckého spojení do ČR
Předmět plnění:
- realizace B2B/B2C offline a digitální propagace České republiky v Indii, která bude mít cíl spuštění, popř. co možná největší asistenci při spuštění přímého leteckého spojení z Indie do České republiky
- dodavatel se zavazuje pro zadavatele v Indii zajistit:
- reprezentaci zadavatele a destinační marketing České republiky na denní bázi o rozsahu minimálně 30 hodin týdně - minimálně jeden samostatný account manager bude působit v Bombaji, popř. v Novém Dillí
- realizace B2B workshopu/roadshow dle předem schváleného plánu
marketingových aktivit
- koordinace a realizace B2C aktivit
Hodnoticí kritéria:
- kvalita navrženého marketingového plánu - váha 25 %
- kreativita, výkonnost a rozsah nástrojů B2C kampaně - váha 40 %
- návrh realizace B2B aktivity - váha 25 %
- certifikace dodavatele v oblasti managementu kvality - váha 10 %
Lokalita:
- Indie
Termín:
- do 15. 12. 2023