Servisní činnost na telefonní ústředny Alcatel
Předmět plnění:
- servisní činnost na 23 telefonních ústřednách Alcatel u Hasičského záchranného sboru
- seznam servisních prací např.:
- 1 x měsíčně SW kontrola zařízení (např. kontrola logů, firmware, SW úprava konfigurace modemem dálkové údržby)
- 1 x měsíčně záloha aktuálních dat TÚ
- 1 x měsíčně Accounting management – optimalizace nákladů na hlasovou komunikaci
- 1 x ročně fyzická kontrola zařízení (vyčistění, test baterií, test vnitřních jednotek systému, kontrola)
- 1 x ročně SECURITY MANAGEMENT - komplexní SW podpora – update operačních systémů zařízení za účelem zvýšení bezpečnosti provozu atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena za pravidelný servis systémů za 1 měsíc bez DPH (bez nálezových oprav)
Lokalita:
- celý Moravskoslezský kraj
Termín:
- na dobu neurčitou od nabytí účinnosti uzavřené smlouvy