Strategické vedení kampaně
Předmět plnění:
- propagace, její zacílení a šíření pozitivní řemeslné osvěty k vybraným vybraným oborům, které dlouhodobě evidují málo zájemců z řady uchazečů o studium či těch, jimž reálně hrozí zánik
- kampaň bude navazovat a pokračovat s výstupy a vizuálním stylem dosavadní propagační kampaně a bude zaměřeno především na potenciální žáky, kteří se rozhodují o výběru střední školy a jejich rodiče
- hlavním cílem je vybudovat pozitivní povědomí o řemeslných oborech, přiblížit možnosti a nabídku studia daných oborů (zejména ve středních školách zřizovaných krajem) a vzbudit zájem žáků o jejich studium
- součástí bude také závěrečné vyhodnocení kampaně
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - 30 %
- kvalita konceptu strategického vedení kampaně - 70 %
Lokalita:
- celý Moravskoslezský kraj
Termín:
- do 31. 3. 2024 dodavatel předá zadavateli koncept strategické kampaně, nejpozději do 31. 3. 2025 dodavatel předá zadavateli vyhodnocení strategické kampaně