Medializace (nákup a plánování médií)
Předmět plnění:
- zajištění mediálního prostoru a mediálních služeb za účelem zajištění pozitivní publicity témat souvisejících s aktivitami v kraji
- zajištění průběžného informování veřejnosti o realizovaných aktivitách, výstupech, vyhlášených výzvách v projektu i inovačním ekosystému kraje
- mediálním prostorem se rozumí placený prostor v médiích za účelem prezentace informací a mediálními službami se rozumí kvalifikované práce realizačního týmu při zajišťování plánování a nákupu mediálního prostoru
- mediálními službami se např. rozumí:
- analýzy situace a cílových skupin a mediálních kampaní
- tvorba mediálních plánů včetně odhadu mediálních parametrů, administrace plánů rezervace a zajištění nákupu mediálního prostoru
- monitoring, dokumentace a vyhodnocení mediálních kampaní vč. zpětné vazby a doporučení (postbuy) atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 60 %
- kvalita nabízeného řešení 40 %
Lokalita:
- okres Pardubice (sídlo zadavatele)
Termín:
- do 31. 12. 2026, nebo do doby vyčerpání fin. limitu