Veřejná zakázka EU

Kancelářské potřeby

CPV kódy/kategorie:
Inkoust (22600000)
Rejstříky, účetní knihy, rychlovazače, formuláře a ostatní tištěné papírnické výrobky z papíru nebo lepenky (22800000)
Kancelářské strojní zařízení a potřeby mimo počítače, tiskárny a nábytek (30100000)
Zásobníky tonerů (30125100)
Kancelářské potřeby (30192000)
Papírnické zboží (30192700)
Organizéry a příslušenství (30193000)
Plánovací systémy (30196000)
Drobné kancelářské vybavení (30197000)
Papír určený k tisku (30197630)
Kancelářské potřeby z papíru a ostatní zboží (30199000)
Termín realizace:
1.7.2025 - 30.6.2027
Jazyky pro podání nabídky:
Němčina
Datum pro podání nabídky:
11.3.2025 - 16 dní do ukončení
Hodnoticí kritéria:
Cena - 100 %

Kontakt na zadavatele

Pro zobrazení kontaktu se .

Máte zájem o kontakt na zadavatele a nemáte registraci? Můžete zaregistrovat vaši firmu a oslovit zadavatele ihned. K zobrazení kontaktu je potřeba mít aktivní službu Veřejné zakázky.

Registrovat firmu

Datum zveřejnění:
6.2.2025
Datum pro získání informací:
28.2.2025
Typ oznámení:
Oznámení o zahájení zadávacího nebo koncesního řízení – standardní režim
Druh zakázky:
Dodávka
Typ řízení:
Otevřené
Číslo zakázky:
080803-2025

Proč službu Veřejné zakázky od Poptávej.cz

Objem

S Poptávej.cz získáte největší databázi veřejných zakázek v ČR

Efektivita

19 562 zdrojů pro vás denně monitoruje 15 našich zaměstnanců

Rychlost

99 % veřejných zakázek vám zasíláme do 24 hodin od zveřejnění

Získejte slevu na veřejné zakázky 3 000 Kč

Standardní cena služby na 12 měsíců je 9 990 Kč / nyní akce za 6 990 Kč.

Objednat se slevou za 6 990 Kč

Podobné veřejné zakázky