Zajištění mediálního prostoru v rámci TV stanic
Předmět plnění:
- zajištění inzertního a PR mediálního prostoru v rámci TV stanic
- zajištění „post buy“ analýz a vyhodnocení jednotlivých kampaní nebo výstupů bezplatně v ceně zakázky
Hodnoticí kritéria:
- počet doručených TRPs v cílové skupině 18+ při realizaci kampaně v rámci reklamních bloků, a to s využitím 30 s reklamního spotu a při rozpočtu jednotlivé kampaně 400 tis. - 70%
- procentuální sleva z platného ceníku sponzoringu pořadů a programů v rámci stanic skupiny Barrandov - 30%
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- 24 měsíců
Přílohy:
zd_ppas_verejna_cast (22) (003).pdfPriloha c. 2 Kryci list a cestne prohlaseni_ (002).docx
Priloha c. 1 Rozsah zakazky a pozadavky na zpracovani nabidky.docx