Dynamický nákupní systém na zajištění inzertního prostoru
Předmět plnění:
- nákup prostoru pro inzerci zadavatele v ČR a zahraničí, tj. zejména v sousedních zemích, dalších zemích Evropské Unie, USA, Ruské federaci, Číně, Japonsku a Jižní Koreji, přičemž se jedná o demonstrativní výčet
- předmětem plnění při nákupu inzertního prostoru je na základě dílčí specifikace zadavatele naplánovat, rezervovat a nakoupit pro zadavatele inzertní prostor, nebo zajistit nasazení reklamy v médiích masové komunikace (např. televizní a rozhlasové vysílání, venkovní a vnitřní reklama – OOH, online, rádio, tisk), může jít o integrované reklamní kampaně
- součástí realizace předmětu veřejné zakázky může být vytváření strategie inzerce a plánů nákupu, realizace nákupu, nastavení hodnotících kritérií inzertní kampaně a nastavení cílů pro dosažení dopadu na cílovou skupinu, monitoring průběhu kampaně, správa a průběžná optimalizace kampaně, jazyková lokalizace klíčových slov
- součástí realizace mohou být dále případné grafické úpravy zadaného inzerátu, adaptace vizuálů do vhodných rozměrů a DTP práce v rozsahu potřebném pro kampaň, případně zajištění lokalizace textů pro zahraniční trhy atd.
Hodnoticí kritéria:
- dle jednotlivých výzev
Lokalita:
- Česká republika, zahraničí
Termín:
- na 4 roky