Provozování centrálního skladu odpadů
Předmět plnění:
- zajištění provozu centrálního skladu odpadů I a II umístěných v Terminálu 1 a Terminálu 2 na letišti
- oddělené shromažďování vytříděných odpadů - papíru, kartonu, skla, plastu, kompozitních obalů, kovu, kuchyňského odpadu a zbytkového komunálního odpadu včetně dotřídění
- obsluha skladu odpadů restaurace na letišti
- výměnný způsob obsluhy nádob na kuchyňský odpad
- zajištění odvozu odpadu a jeho následná příprava k opětovnému použití/recyklaci/jinému využití, včetně energetického využití
- komisionář musí po celou dobu trvání zakázky disponovat nákladním automobilem s hákovým nakladačem (ABROLL dle DIN 30722) s požadovanou maximální výškou podvozku (šasí) vozidla – 1300 mm (výška od země na horní hranu rolen nosiče kontejnerů)
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 98 %
- ostatní kritéria 2 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- od 1. 7. 2023 po dobu 4 let