Zajištění akce - setkání se zaměstnanci
Předmět plnění:
- zajištění pronájmu prostor, občerstvení a doprovodného programu pro předvánoční setkání zaměstnanců zadavatele
- kapacita prostor pro setkání zaměstnanců musí být minimálně pro 150 osob
- prostory musí být vzdáleny od zastávky MHD max. 300 metrů
- zajištění kompletního občerstvení/cateringového servisu formou rautu pro 250 osob (případně až do celkového počtu 320 osob) dle poskytovatelem navrženého menu, včetně studených a teplých nápojů po celou dobu konání akce průběžné zajištění pitné vody ve džbáncích
- zadavatel požaduje, aby dodavatel pro občerstvení (menu) nabídl min. 3 varianty a max. 4 varianty a pro doprovodný program nabídl min. 1 variantu a max. 2 varianty
- předmět veřejné zakázky je blíže specifikován v Příloze č. 5
Hodnoticí kritéria:
- výše nabídkové ceny - 50 %
- úroveň a kvalita občerstvení (menu) - 30 %
- úroveň a kvalita doprovodného programu - 20 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- 10.12.2019