Realizace průzkumu spokojenosti zaměstnanců
Předmět plnění:
- vytvoření dotazníku – dotazník „šitý na míru“ společnosti Objednatele a zahrnující optimální skladbu otázek tak, aby poskytly relevantní odpověď na sledovanou problematiku
- sledované oblasti:
- řízení a vztahy na pracovišti, jak spolupráce s kolegy (vlastní tým, kolegové z jiných OJ), tak spokojenost s přímým nadřízeným a managementem společnosti
- atmosféra ve společnosti
- spokojenost s vlastní prací, pracovní podmínky a prostředí
- angažovanost, identifikace se společností, loajalita
- komunikace
- odměňování a benefity
- osobní rozvoj
- příčiny fluktuace
- komunikační kampaň, která motivuje zaměstnance Objednatele dotazník vyplnit
- sběr dat – ve společnosti Objednatele (1/3 zaměstnanců má přístup k PC, 2/3 zaměstnanců je bez přístupu k pracovnímu PC a zároveň nemá pracovní mobilní telefon)
- workshopy s cílovými skupinami za účelem zjištění konkrétních důvodů nespokojenosti a navržením konkrétních opatření ke zlepšení
- zpracování dat a vyhodnocení dotazníků
- interpretace výsledků, zpracování závěrečné zprávy a doporučení kroků ke zlepšení
- prezentace výsledků průzkumu vedení společnosti
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena za dotazníkový průzkum spokojenosti zaměstnanců 35 %
- nabídková cena za ½ den workshopu s cílovými skupinami zaměstnanců 10 %
- doba realizace průzkumu (ve dnech) 15 %
- metodika dotazování a prostředí dotazníku 15 %
- podoba výstupů a závěrečné zprávy 15 %
- způsob sběru dat 10 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- 1. 10. 2018 - 20. 12. 2018