Zajištění informovanosti veřejnosti prostřednictvím tištěných, elektronických a outdoorových médií
Předmět plnění:
- zajištění informačních a propagačních kampaní programů administrovaných zadavatelem v tištěných médiích a zajištění nákupu mediálního prostoru (on-line, outdoor, školy, kina apod.) dle požadavků zadavatele pro umístění informačních sdělení
- hlavním cílem projektů je informování občanů ČR o možnostech zapojení se do vzdělávacích programů Evropské komise
- podrobný popis v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena za inzerci v elektronických médiích - váha 40%
- nabídková cena za inzerci v tisku - váha 25%
- nabídková cena za outdoorová média - váha 20%
- nabídková cena za inzerci v rozhlasu - váha 5%
- nabídková cena za inzerci v kině - váha 10%
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- po dobu 12 měsíců