Dodávka licencí a implementace nového ITSM řešení
Předmět plnění:
- dodávka a implementace komplexního ITSM softwarového řešení na bázi modulů ServiceDesk a HW + SW Asset Managment, včetně dodávky všech potřebných licencí
- hlavní cíle předmětu plnění veřejné zakázky jsou zejména:
- implementace ITSM řešení jako celku, nových funkcí a procesů dle obecných ITIL doporučení - incident management, request fulfilment, problem management, change management aj., v rámci ITSM řešení bude implementován ServiceDesk nástroj (včetně zadavatelem požadované customizace) a Asset Management
- integrovat komplexní a výrazně uživatelsky přívětivější ITSM prostředí
- implementace konfigurační databáze CMDB
- součástí ITSM řešení je zajištění služeb podpory a Maintenance SW po dobu 48 měsíců, dále služby rozvoje (vč. ad hoc konzultací) a služeb exitu
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- dle smlouvy