Senior digitální marketingový a datový analytik pro divadlo
Předmět plnění:
- tvorba, implementace a optimalizace digitálních marketingových kampaní, dále v zajištění analýzy dat, jejich interpretace a prezentace zjištění a další související služby k dosažení cíle plnění, a to v měsíčním rozsahu 40 hodin
- cílem je podpora strategických rozhodnutí a zvýšení efektivity marketingových kampaní
- součástí předmětu je:
- vytváření a realizace komplexních digitálních marketingových strategií zaměřených na zvýšení návštěvnosti a povědomí o divadlu
- správa a optimalizace kampaní na sítích, včetně sociálních sítích Facebooku, Instagramu a dalších relevantních platformách
- analýza marketingových dat a příprava pravidelných reportů o výkonu kampaní, návratnosti investic (ROI) a klíčových výkonnostních ukazatelů (KPI)
- segmentace a cílení́ publika na základě datových analýz pro maximalizaci efektivity kampaní
- dále v příloze
Hodnoticí kritéria:
- měsíční paušál v Kč včetně DPH - 85 %
- kvalita (zkušenosti) osoby na pozici Senior digitální marketingový a datový analytik - 15 %
Lokalita:
- Praha
Termín:
- na dobu neurčitou
Přílohy:
Příloha č. 1.pdfPříloha č. 2.docx
Příloha č. 3.pdf
Příloha č. 4.docx