Technická podpora IS
Předmět plnění:
- poskytování služby technické podpory informačního systému a druhého systému, který představuje veřejnou část IS, která je tvořena veřejně přístupným webovým rozhraním, které slouží pro veřejnost a umožňuje jednoduché zobrazování údajů
- poskytování paušálně hrazených služeb technické podpory zadavateli při provozování a údržbě IS
- poskytování služeb servisní podpory (Service desk)
- řešení servisních hlášení
- profylaxe a optimalizace systémového prostředí
- poskytování nových verzí systému - nové verze a opravné balíčky, včetně zaslání zadavateli opravných balíčků s opravami chyb provedených na základě testů dodavatele nebo dle servisních hlášení
- pravidelná kontrola stavu zaslaných dávek z podporovaných rozhraní
- atd.
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- na 36 měsíců