Nákup reklamního prostoru
Předmět plnění:
- komplexní zajištění nákupu reklamního prostoru pravidelné povahy pro OOH (Out Of Home) reklamu dle aktuálních potřeb zadavatele, a to včetně komunikace s koncovými dodavateli, dodání kompletních technických parametrů (TP) pro vytvoření kreativních podkladů včetně termínů, způsobu a místa dodání, zajištění tisku, distribuce, instalace a deinstalace reklamních nosičů podle požadavků majitelů či
pronajímatelů reklamních ploch a kontrola kvality plnění, doložení plnění, vyhodnocení a analýza kampaně (návštěvnost lokality umístění nosiče, počet shlédnutí apod.) dle možností jednotlivých nosičů (vždy po každé kampani)
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- smlouva na 24 měsíců
Přílohy:
Příloha č. 1.docxPříloha č. 2.xlsx
Příloha č. 3.pdf
Příloha č. 4.txt