Zprostředkování a nákup reklamních kampaní v sociálních, vyhledávacích a obsahových sítích
Předmět plnění:
- zprostředkování a nákup reklamních kampaní v sociálních, vyhledávacích a obsahových sítích
- zajištění, tvorba a správa reklamních kampaní v sociálních, vyhledávacích a obsahových sítích a Real Time Bidding (RTB) propagujících zadavatele s cílem posílení image, informování o programech a získání nových pojištěnců, včetně vytvoření grafických, interaktivních a textových podkladů pro tyto kampaně
- předmět veřejné zakázky zahrnuje také dohled nad probíhající kampaní, analýzu jejích výsledků a prezentaci výsledků kampaně u zadavatele
- předmětem zakázky je rovněž komplexní podpora profilu zadavatele na sociální síti Facebook a sociální síti Instagram, rozhodne-li se zadavatel k jejímu používání
- atd. v příloze
Hodnoticí kritéria:
- cena za správu modelové kampaně 60 %
- kreativní zpracování kampaně 20 %
- hodinová sazba za správu profilů na sociálních sítích 10 %
- hodinová sazba za práci grafika 10 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- na dobu 4 let