Realizační část informační a propagační kampaně na podporu kvalitních potravin
Předmět plnění:
- poskytování realizačních služeb v oblasti podpory prodeje směřující ke komunikační podpoře kvalitních potravin
- návrh ideového konceptu a řešení soutěží, zejména spotřebitelských, motivačních aj.
- návrh ideového konceptu a řešení ochutnávek
- návrh ideového konceptu a řešení roadshow
- návrh ideového konceptu a řešení eventových akcí
- zajištění instalace POSM v místech prodeje
- zajištění hosteskové/ochutnávkové podpory na vybraných akcích a na místech prodeje
- zajištění projektu edukace spotřebitelů o kvalitě potravin v místech prodeje
- zajištění regionálních roadshow
- zajištění realizace eventů
- atd.
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - 50%
- kvalita nabízeného řešení - 50%
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- na 3 roky