Nákup kancelářských potřeb pro město
Předmět plnění:
- provádění nákupu kancelářských potřeb pro organizace města
- zakázka je rozdělena na 2 části
- 1. část: nákup kancelářských potřeb s využitím náhradního plnění, celkem pro 8 organizací
- 2. část: nákup kancelářských potřeb bez využití náhradního plnění, celkem pro 15 organizací
- drobnými kancelářskými potřebami se rozumí psací potřeby, mapy, rychlovazače, zakládací obaly, bloky, pořadače, spisové desky, archivační boxy, děrovačky, sešívačky, nůžky, lepidla, izolepy, kancelářské sponky, popisovače atd.
- více v příloze
Hodnoticí kritéria:
- výše nabídkové ceny
Lokalita:
- okres Česká Lípa
Termín:
- 1.1.2025 - 31. 12. 2026
Přílohy:
Příloha č. 1.pdfPříloha č. 2.doc
Příloha č. 3.doc
Příloha č. 4.doc
Příloha č. 5.doc
Příloha č. 6.xlsx
Příloha č. 7.xlsx
Příloha č. 8.pdf
Příloha č. 9.pdf
Příloha č. 10.pdf