Zajištění technické podpory centrálního hlasového systému CS
Předmět plnění:
- zajištění technické podpory centrálního hlasového systému CS OpenScape 4000, vč. IPDA a ostatního HW a SW
- pravidelná údržba – kontrola všech funkcí HW i SW
- zahájení servisního zásahu do 4 hod. po nahlášení poruchy
- zajištění servisu v režimu 24x7
- odstranění zjištěných závad, přeprogramování systému, které nelze provádět běžným způsobem v prostředí SW Profix do 10 linek
- v případě závady HW systému bude provedena výměna vadného dílu za funkční nutný k odstranění závady bezplatně v rámci paušální smluvní ceny
- koncové telefonní přístroje případně náhlavní soupravy budou prováděny výměnou za funkční a to nejdéle do 10 pracovních dnů atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena v Kč vč. DPH
Lokalita:
- celá Česká republika
Termín:
- na dobu určitou a to 1 rok ode dne nabytí účinnosti smlouvy