Panelové dotazníkové šetření a měření mediální expozice respondentů ve volbách
Předmět plnění:
- příprava a realizace panelového on-line dotazníkového
šetření, v němž budou opakovaně (2x) dotazováni stejní (shodní) respondenti
- u těchto respondentů bude zároveň pasivní formou měřena crossmediální expozice
- cílem tohoto projektu je zkoumat stranickou soutěž a politickou komunikaci v průběhu volební kampaně při sněmovních volbách v roce 2021 a jejich vliv na volební chování
- projekt reflektuje rostoucí význam témat a stranických lídrů ve volební soutěži
- proto využívá teorii vytěžení témat nejen k popisu soutěže mezi stranami, ale i jako jedno z možných vysvětlení individuálního volebního chování
- zároveň se projekt zaměřuje na hodnocení schopností a charakteristik lídrů a jednotlivých kandidátů
- měření mediální expozice umožní zkoumat přímý vliv volební kampaně
Hodnoticí kritéria:
- garantovaný minimální počet respondentů 60%
- garantovaná reprezentativita respondentů 40%
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- dle zadávací dokumentace