Komunikační strategie – informovanost spotřebitelů 1 – Nákup médií
Předmět plnění:
- zajištění plánování a nákupu reklamního prostoru na podporu zvýšení informovanosti spotřebitelů o prospěšnosti konzumace sladkovodních ryb a enviromentálních přínosech sladkovodní akvakultury
- projektová činnost mediální kampaně, příprava/aktualizace analýzy situace, analýza cílové skupiny na základě disponibilních mediálních a marketingových dat a zohlednění analýz v mediální strategii, plánu a nákupu mediálního prostoru
- návrh/aktualizace strategického mediálního plánu, návrh/aktualizace dílčích/detailních mediálních plánů vč. reklamní podpory na sociálních sítích, zpracování technických specifikací a termínů odevzdání podkladů pro všechna média v dílčích mediálních plánech
- zajištění mediálního nákupu v souladu se schváleným mediálním plánem vč. zajištění průběžné optimalizace mediálního prostoru za účelem zvýšení efektivity mediálního plánu, zajištění měření, průběžného vyhodnocování mediálních kampaní, reportů a závěrečného vyhodnocení
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 60%
- kvalita nabízeného řešení 40%
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- červenec 2024 - 15.11.2026