Poskytování služeb údržby, podpory a rozvoje aplikací Servicedesk a Centrum aplikací
Předmět plnění:
- naplnění potřeb zadavatele v oblasti údržby, podpory a rozvoje aplikací ServiceDesk a Centrum software
- reakce a řešení incidentů souvisejících s podporou provozu systémů zadaných prostřednictvím ServiceDesku Objednatele
- využívání nástroje ServiceDesku objednatele
- správa systémových číselníků a konfiguračních parametrů, tj. zejména nastavování hodnot systémových číselníků a nastavování a sledování konfiguračních parametrů dle požadavků Objednatele nebo dle provozních potřeby systému
- Maintenance poskytnutých zákaznických úprav (tj. především údržba poskytnutých zákaznických úprav v případě změny v systému, či v technologické platformě Systému s dopady do funkčnosti těchto zákaznických úprav, pro udržení jeho plné funkčnosti)
- odstraňování vad aplikace
- atd.
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- po dobu 24 měsíců