Zajištění informovanosti veřejnosti prostřednictvím tištěných, elektronických a outdoorových médií
Předmět plnění:
- zajištění informačních a propagačních kampaní programů administrovaných zadavatelem v tištěných médiích (deníky, regionální a lokální periodika, zpravodajské a ekonomické magazíny, odborné tituly pro oblast školství, tituly pro studenty SŠ a VŠ) a zajištění nákupu mediálního prostoru (on-line – zpravodajské weby a vyhledavače, studentské weby, servery zaměřené na studenty SŠ, VŠ, pracovníky ve školství, neziskové organizace, outdoor – rámečky v dopravních prostředcích, ve školách, prodejnách, školy, kina – pro promítání videospotů ve městech s vysokými školami, rozhlas – celoplošné a regionální stanice apod.) pro umístění informačních sdělení dle požadavků zadavatele
- bližší specifikace předmětu plnění je uvedena v příloze
Hodnoticí kritéria:
- celková nabídková cena - váha 50%
- provize za realizaci nákupu jiných mediálních služeb (jedná se o přirážku k nákladové ceně mediálních služeb, které nebyly definovány v položkovém rozpočtu) - váha 20%
- kvalita zpracování modelového briefu na plánování a nákup médií - váha 30%
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- na dobu 24 měsíců, nebo do vyčerpání finančních prostředků