Monitoring medií a měření mediální efektivity zahraničních zastoupení agentury
Předmět plnění:
- monitoring medií a měření mediální efektivity zahraničních zastoupení agentury
- zakázka je rozdělena na 2 části
- 1. část - „Denní monitoring tisku a mediální analýzy 2022 v ČR“
- 2. část - „Monitoring medií a měření mediální efektivity zahraničních zastoupení agentury"
- zadavatel vyžaduje, aby bylo měření mediální efektivity pojímáno co nejkomplexněji a použitá škála metod byla co nejširší
- zadavatel nevyžaduje pouhé měření počtu výstupů v médiích nebo celkového zásahu
- měření musí probíhat takovým způsobem, aby byly všechny kroky použitého postupu transparentní a opakovatelné i pro další období a umožnily Zadavateli možnost komparace aktivit jednotlivých zahraničních zastoupení Zadavatele
Hodnoticí kritéria:
- celková nabídková cena v Kč bez DPH 50 %
- kvantita dodaných funkcí 25 %
- kvalita dodaných funkcí 25 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- od podpisu smlouvy do 28.2.2023