Mediální kampaň na podporu projektu
Předmět plnění:
- jedná se zejména o nákup mediálního prostoru pro realizaci marketingové kampaně na podporu rozvoje informatického myšlení
- zajištění produkce podkladů pro všechna média
- nákup mediálního prostoru
- monitoring výstupů, vyhodnocení mediálního nákupu a zajištění závěrečné zprávy
- hlavním marketingovým cílem je zvýšení povědomí rodičů žáků o problematice informatického myšlení
- hlavním komunikačním cílem je prezentace důležitosti rozvíjení iMyšlení (hledání řešení komplexních problémů) ve školách
- atd.
Hodnoticí kritéria:
- garantovaný počet inzerátů v nebulvárním zpravodajském deníku 10%
- garantovaný počet inzerátů ve společenském časopise 5%
- garantovaný počet OOH (součet počtu CLV, bilboardů, rámečků ve vlacích, polepů autobusů) 20%
- garantovaný počet impresí programatickým nákupem 25%
- garantovaný počet prokliků 5%
- garantovaný počet dosahu unikátních uživatelů příspěvků na Facebooku 5%
- garantovaný počet odvysílaných rozhlasových spotů 30%
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- 06/2020 - 30. 11. 2020