Vzdělávací program Zlepšení pro-klientského přístupu úřadů veřejné správy
Předmět plnění:
- zajištění vzdělávacího programu v oblasti klientského přístupu úřadů veřejné správy ve 3 modulech cílených na tajemníky obcí, představené/vedoucí pracovníky a pracovníky na front-office
- obsahem vzdělávacího programu bude proškolení v klientském přístupu ke klientům (občanům), komunikace a etika, zvládání stresu, budování firemní kultury a motivování a vedení podřízených zaměstnanců aj. v organizacích veřejné správy, vždy s důrazem na oblasti relevantní pro cílovou skupinu daného modulu
- cílem vzdělávacího programu je zlepšit klientský servis úřadů a tím zvýšit pozitivní vnímání veřejné správy a dále budovat jednotnou „firemní“ kulturu veřejné správy a její hodnoty
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 60 %
- zkušenosti Lektorů 30 %
- flexibilita účastníka 10 %
Lokalita:
- území ČR
Termín:
- do 31. 1. 2023