Realizace a správa výkonnostního online marketingu
Předmět plnění:
- správa online marketingu související se zajištěním kontinuálně a současně ad hoc přítomnost v internetových vyhledávačích, obsahové síti, RTB a sociálních sítích a další služby věcně s plněním souvisejících
- správa reklamních účtů, které jsou ve vlastnictví zadavatele, případně které po dobu trvání smlouvy ve vlastnictví zadavatele budou
- požadovaná správa zahrnuje provoz kampaní v reklamních systémech - reklamy ve vyhledávání, reklamy v obsahové síti a RTB systému
- jedná se primárně o cílení na B2C segment, sekundárně na B2B segment pro zadavatele
Hodnoticí kritéria:
- kvalita zpracování briefu – návrh strategie online výkonnostní marketingové kampaně - 50 %
- hodinové sazby členů realizačního týmu podle jednotlivých rolí (v Kč bez DPH) - 50 %
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- na dobu 6 let
Přílohy:
Příloha č. 1.zipPříloha č. 2.cer