Dynamický nákupní systém na nákup kancelářských potřeb a zařízení
Předmět plnění:
- zavedení dynamického nákupního systému na dodávky kancelářských potřeb, kancelářského zařízení a kancelářské techniky
- kancelářská technika: děrovačky, sešívačky, řezačky, náplně do sešívaček, dopisní sponky, klipy, nůžky, laminátory, skartovací stroje, kalkulačky
- papírenské potřeby, třídění a archivace: samolepící štítky, papíry různé gramáže a barvy, sešity, obálky bílé, rychlovazače atd.
- psací, korekční a lepící prostředky
- tabule a nástěnky
- xerografický papír
- další kancelářské potřeby: mazací pryže, pravítka, ořezávátka
Hodnoticí kritéria:
- budou specifikována v konkrétní výzvě
Lokalita:
- území České republiky
Termín:
- na dobu neurčitou