Podpora zaměstnanců (Call centra) formou moderovaných skupinových supervizí
Předmět plnění:
- podpora zaměstnanců (Call centra) formou moderovaných skupinových supervizí
- zakázka je rozdělena na 2 části a to dle lokality
- supervizí se rozumí jedna z běžně užívaných forem podpory a rozvoje a to zejména v oblastech tzv. "pomáhajících profesí", kam charakterem lze zařadit i služby poskytované Call centrem (CC)
- cílem supervizí je např.:
- podpora ve složitých provesních, zejména emočně náročných situacích, lepší porozumění dané situace
- předcházení a řešení konfliktních a problematických situací s klienty i v týmu
- podpora prevence syndromu vyhoření a podpora psychické odolnosti atd.
- podrobná specifikace je v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 60%
- kvalita personálního zajištění 40%
Lokalita:
- Praha a okres Ostrava-město
Termín:
- na dobu určitou a to 24 měsíců od uzavření Smlouvy