Nákup vysílacího času v reklamním i mimoreklamním bloku rozhlasového vysílání
Předmět plnění:
- nákup vysílacího času v reklamním bloku rozhlasového vysílání pro odvysílání propagačních audiospotů:
- v celkovém počtu min. 3400 jednotlivých odvysílání audiospotů
- v rozmezí stopáže audiospotů 15–30 vteřin (požadováno min. 70% zastoupení 30vteřinových audiospotů z celku)
- vysílání v rámci renomovaných rozhlasových stanic, bližší specifikace v přiloženém návrhu smlouvy
- současně s tím i nákup vysílacího času v mimoreklamním bloku rozhlasového vysílání, ale i dalších nezbytných prostředků pro realizaci návazných propagačních aktivit, pro konkrétní specifikace, viz přiložený návrh smlouvy:
- PR rozhovory
- živé vstupy moderátorů
- tzv. street promo
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- do 31. března 2018