Dodávka kancelářských potřeb 2025
Předmět plnění:
- uzavření Rámcové dohody na zajištění průběžných dodávek kancelářských potřeb s poskytnutím a bez poskytnutí náhradního plnění pro zadavatele a podřízené organizace ve smyslu pověřujících zadavatelů
- zakázka má 2 části:
- 1. dodávka kancelářských potřeb pro resort města
- kniha záznamní, formát A4, pevné desky, 96-100 listů, lepená vazba, různé motivy, linky
- záznamník kroužkový, formát A5, linkovaný, PVC obal, čtyřkroužková mechanika, kapacita 100 listů, různé motivy
- 2. dodávka kancelářských potřeb pro resort města s náhradním plněním
- sešit školní 511, A5, 10listů, linkovaný, různé motivy
- sešit 444, formát A4, školní sešit vyrobený z bezdřevého papíru, 40 listů, různé motivy, linkovaný
- poznámkový blok, formát A5, boční spirála, 50 listů, linkovaný
- dále v příloze
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- okres Ostrava-město
Termín:
- od 21.11.2024 po dobu 12 po sobě jdoucích kalendářních měsíců
Přílohy:
Příloha č. 1.crtPříloha č. 2.xlsx
Příloha č. 3.docx
Příloha č. 4.docx
Příloha č. 5.xlsx
Příloha č. 6.docx
Příloha č. 7.pdf