Plánování, nákup a realizace reklamních kampaní v mediálním prostoru
Předmět plnění:
- plánování, nákup a realizace reklamních kampaní v mediálním prostoru
- strategické dlouhodobé plánování nákupu médií (print, online, rádio, OOH, TV, kino)
- detailní mediální plánování na základě optimalizace rozvržených investic a zásahu vybraných cílových skupin
- zajištění mediálního nákupu a jeho optimalizace tak, aby objednatel dosahoval úměrných cen obvyklých na trhu vzhledem k jeho výši reklamních investic
- zajištění post buy analýz po reklamní kampani či v jejím průběhu (tj. vyhodnocení mediálního plánu, a to včetně např. přehledu plnění, statistik efektivity, doložení výtisků apod.)
- atd. v příloze
Hodnoticí kritéria:
- kvalita zpracování briefu - nabídka mediaplánu 45 %
- výše slevy za mediální prostor 40 %
- hodinové sazby pracovních pozic (v Kč bez DPH) 10 %
- nabídka doplňkových služeb 5 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- na dobu 48 měsíců