Mediální podpora 3. ročníku soutěže a činnosti související
Předmět plnění:
- vytvoření koncepce mediální podpory a její následná komplexní realizace zahrnující i nákup mediálního prostoru potřebného k její realizaci a také prezentaci výsledků předchozích ročníků soutěže
- mediální podpora musí intenzivně informovat o soutěži, oslovit a zaujmout tématem „Přeměna odpadů na zdroje“ obecně co nejširší odbornou a občanskou veřejnost (po stránce profesní, věkové strukturální a další)
- zadavatel záměrně neurčuje, prostřednictvím jakých médií musí být mediální podpora realizována, ale musí být intenzivní, efektivní a s konkrétními výsledky navýšení počtu soutěžících zejména v kategoriích určených pro podniky a obce a města
- preferuje originální řešení, garantující zásah konkrétních cílových skupin minimálně 60 % v kategorii 3+
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena 70%
- kvalita a účinnost strategického mediálního konceptu 70%
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- 1.12.2018 - 1.12.2019