Pořízení pultu centralizované ochrany
Předmět plnění:
- dodávka pultu centralizované ochrany
- modulární systém s architekturou server – klient se standardní a nativně podporovanou SQL databází
- zobrazení objektu (statického i mobilního) v mapovém podkladu; zobrazení přehledu všech připojených objektů a jejich stavu
- při poplachové události zobrazení okna s informacemi o objektu a instrukcemi
- servisní pohotovost a provádění ročních kontrol PCO
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena za Dodávku, montáž a zprovoznění PCO 60 %
- nabídková cena za Provádění ročních kontrol PCO za 5 let 15 %
- součet hodinových sazeb za servisní činnost a pohotovost 5 %
- suma vyvolaných nákladů na připojení objektů na PCO (nutná výměna komunikátorů ve střeženém prostoru – není předmětem plnění) 20 %
Lokalita:
- okres Šumperk
Termín:
- dodávka do 31. 12. 2023, servisní smlouva na dobu neurčitou