Kampaň na podporu příjezdového cestovního ruchu z Tchaj-wanu
Předmět plnění:
- zajištění veškerých služeb souvisejících s přípravou, realizací a následným vyhodnocením zahraniční reklamní kampaně, jejímž výsledkem budou realizované objednávky letenek zahraničních turistů z Tchaj-wanu dle specifikovaných podmínek uvedených v příloze
- sestavení mediálního plánu a marketingové strategie
- příprava všech nutných reklamních nosičů dle media plánu na základě podkladů dodaných zadavatelem
- realizace zahraniční reklamní kampaně s obchodně měřitelným výstupem dle media plánu a marketingové strategie
- vyhodnocení kampaně
Hodnoticí kritéria:
- výkonnost kampaně - váha 70 %
- strategie a monitoring kampaně - váha 30 %
Lokalita:
- Čína (Tchaj-wan)
Termín:
- září 2024 - 15. prosinec 2024
Přílohy:
Zadavaci dokumentace_FINAL.pdfTender documentation_FINAL_ENG.pdf
Priloha c 2- Plan kampane - Annex 2 - Campaign plan.xlsx
Priloha 3_Formular nabidky_FINAL.docx
Priloha 1_Contract_Campaing_FINAL.docx
Annex 3 - Tender bid form_FINAL_ENG.docx