Dynamický nákupní systém pro organizační a technické zajištění jednání a poskytování cateringových služeb
Předmět plnění:
- zavedení DNS pro účely pořízení služeb organizačního a technického zajištění akcí pro potřeby zadavatele
- DNS je rozděleno do dvou kategorií
- kategorie A - zajišťování prostor pro konání akcí, promítací techniky, ozvučení, hlasovacích zařízení, flipchartu, audio či video záznamu, simultánního tlumočení, šatny, hostesek a techniků, cateringu, dopravy, ubytování a parkování pro účastníky, distribuce pozvánek a registrace účastníků, tisk podkladů, atd... dle specifikace
- kategorie B - poskytování cateringových služeb - dodání občerstvení, papírových ubrousků, cateringový mobiliář, doplňování občerstvení během akcí, odklízení nádobí, úklid, atd..
Hodnoticí kritéria:
- budou specifikována pro jednotlivá zadání v rámci DNS
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- do 31.12.2021 nebo do vyčerpání finančních prostředků