Dodávka RTG přístrojů včetně pozáručního servisu-nové vyhlášení
Předmět plnění:
- dodávka, instalace a zprovoznění 3 ks rentgenových přístrojů rozdílných technických parametrů uvedených v technické specifikaci včetně provádění bezplatného záručního servisu, předmět plnění veřejné zakázky je rozdělen na 3 části (každý přístroj samostatná část)
předmětem plnění veřejné zakázky je dále provádění úplatného pozáručního servisu včetně dodávky náhradních dílů a provádění preventivních prohlídek (BTK), el. revizí, včetně vystavení protokolů podle požadavků zákona č. 268/2014 Sb., od řádného ukončení záručního servisu, na dobu neurčitou. K podpisu Servisní smlouvy na pozáruční servis dojde současně s uzavřením Kupní smlouvy na základě výsledku zadávacího řízení
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena (vč. DPH) 70 %
- náklady na PBTK během 1 roku (cena zahrnuje i náklady na dopravu a výměnu materiálu doporučeného výrobcem) 4 %
- náklady na dopravu (tam a zpět) do sídla zadavatele (při servisním zásahu) 3 %
- náklady na 1 hodinu práce servisního technika 3 %
- nejnižší celková nabídková cena vč. DPH vybraných náhradních dílů 20 %
Lokalita:
- okres Ostrava
Termín:
- nejpozději do 40 dnů od účinnosti kupní smlouvy