Kvalitativní marketingové výzkumy
Předmět plnění:
- zajištění kvalitativních marketingových výzkumů a analýz
- kvalitativní marketingové výzkumy budou prováděny za pomoci hloubkových výběrových šetření na malém počtu respondentů z předem definované cílové skupiny, realizovaných dle induktivní strategie
- návrh definice cílové skupiny šetření ve vazbě na informační potřeby zadavatele
- návrh designu výzkumného postupu (výzkumných metod)
- příprava dotazových materiálů výzkumného šetření
- sestavení příslušného vzorku
- rekrutace respondentů
- realizace terénního sběru dat
- audiovizuální záznamy z terénního sběru
- analýza dat a interpretace výsledků šetření ve vazbě na definované výzkumné cíle v závěrečné zprávě
Hodnoticí kritéria:
- finanční kritéria - váha 50 %
- design řešení vybraného výzkumného úkolu - váha 50 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- na dobu 48 měsíců, nebo do vyčerpání finančního limitu