Nákup mediálního prostoru pro realizaci marketingových kampaní - část 2,5,6,7,9,10,11
Předmět plnění:
- zajištění a nákup mediálního prostoru vybranými dodavateli pro realizaci marketingových kampaní domácího cestovního ruchu
- veřejná zakázka je rozdělena na 11 částí
- této veřejné zakázky se týká část 2, 5, 6, 7, 9, 10, 11
- část 2 - Nákup mediálního prostoru na zpravodajských portálech v ČR
- část 5 - Nákup mediálního prostoru v tištěném médiu v žánrové skupině časopisů pro ženy a časopisů životního stylu pro ženy pro další vlnu kampaně
- část 6 - Nákup mediální prostoru v médiích určených pro odbornou veřejnost
- část 7 - Nákup mediálního prostoru v tištěných médiích ve skupině cestovatelských časopisů
- část 9 - Pronájem a instalace „Bigboardů“ pro druhou vlnu kampaně (listopad)
- část 10 - „Out of Home“ (OOH) reklama – pronájem a instalace venkovních ploch
- část 11 - Výkonnostní online kampaň
Hodnoticí kritéria:
- dle zadávací dokumentace
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- dle zadávací dokumentace