Vizuální řešení a implementace značky
Předmět plnění:
- vybudování specifické identity a image města v mezinárodním, celostátním, regionálním i lokálním měřítku jako centra vědy, výzkumu a inovací
- vizuální řešení značky zahrnující grafickou podobu, barvy, typografii a základní principy
- strategie značky (analytická část), zahrnující vize a mise, poslání značky, cíle značky, výhody, nevýhody, cílové skupiny, argumentace, positioning (umístění) značky (brand positioning)
- implementace vizuálního řešení a rozvoje značky, a to prostřednictvím manuálu komunikace značky, jehož účelem je stanovení pravidel pro používání značky
- licence k užití autorského díla, které vznikne v souvislosti s plněním veřejné zakázky
- atd.
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena - 30%
- kvalita návrhu - 70%
Lokalita:
- okres Brno-město
Termín:
- do 16. 8. 2021