Zajištění komplexních tiskových služeb
Předmět plnění:
- zajištění komplexních tiskových služeb
- komplexní periodická údržba
- servis strojů a opravy tiskových zařízení včetně dodání náhradního tiskového zařízení v případě jeho neopravitelnosti
- opravy v intervalu do 24 hodin od nahlášení závady
- dodání náhradního zařízení v případě neopravitelnosti do 48 hodin od nahlášení závady
- dodávka originálních náhradních dílů
- automatizovaná dodávka spotřebního materiálu (bez kancelářského papíru) včetně odpadových nádobek
- odvoz a ekologická likvidace prázdných tonerových kazet a odp. nádobek
- automatické odesílání stavu počítadel - sběr dat vytištěných stran, obálek
- automatické odesílání požadavků na dodání toneru
- automatické odesílání hlášení o potřebě údržby a opravy – servisní zásah
- dopravné na jednotlivé úkony a dodávky spotřebního materiálu
- doprava tiskových zařízení do místa plnění Smlouvy včetně instalace a zaškolení obsluhy, a to i v případě výměny
- kontrola optimalizace tiskových nákladů tzn. přehled o tiskových nákladech a tiskových procesech, spotřebě materiálu a servisních zásazích
- správa strojového parku – tzn. pravidelná konzultace se specialistou nad reportem o stavu strojů a vytíženosti – každých šest měsíců
- odvoz tiskových zařízení při ukončení Smlouvy
- skladové zásoby toneru u Odběratele v rozsahu 1 náhradní toner ke každému tiskovému zařízení
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- okres Domažlice
Termín:
- od 1.4.2019 do 31.3.2023