Realizační část informační a propagační kampaně na podporu kvalitních potravin
Předmět plnění:
- podpora prodeje směřující ke komunikační podpoře kvalitních potravin
- realizace projektu edukace spotřebitelů o kvalitě potravin prostřednictvím zajištění organizace hosteskové/ochutnávkové podpory na vybraných akcích
- realizace projektu edukace spotřebitelů o kvalitě potravin v místě prodeje
- realizace projektu edukace spotřebitelů o kvalitě potravin prostřednictvím zajištění organizace spotřebitelských soutěží
- realizace projektu edukace spotřebitelů o kvalitě potravin prostřednictvím zajištění organizace eventových akcí
- realizace projektu edukace spotřebitelů o kvalitě potravin prostřednictvím zajištění organizace regionálních roadshow
- realizace projektu edukace spotřebitelů o kvalitě potravin prostřednictvím zajištění organizace dalších obdobných projektů a služeb mající charakter podlinkových aktivit
Hodnoticí kritéria:
- nabídková cena za dílčí plnění spočívající ve výkonech agentury 50 %
- kvalita nabízeného řešení 50 %
Lokalita:
- celá ČR
Termín:
- 3 roky od účinnosti rámcové dohody