Zajištění marketingových průzkumů
Předmět plnění:
- provádění marketingových průzkumů trhu dle požadavků zadavatele těmito metodami:
- a) telefonické dotazování s minimálním vzorkem 1000 respondentů zaměřené zejména na analýzu důvodů vedoucích ke změně zdravotní pojišťovny, spokojenost klientů zadavatele a další témata dle požadavků zadavatele
- b) face to face s minimálním vzorkem 1000 respondentů zaměřená zejména na analýzu nabídky konkurenčních zdravotních pojišťoven, znalost respondentů zadavatele a jejich služeb a další témata dle požadavků zadavatele
- c) focus Group - skupinová diskuze zaměřená na hodnocení mobilní aplikace, skupinová diskuze vztahující se k reklamní kampani a další témata dle požadavků zadavatele
- d) mystery shopping zaměřené zejména na hodnocení kvality podaných informací zaměstnanců pobočkové sítě zadavatele a konkurenčních zdravotních pojišťoven a další témata dle požadavků zadavatele
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- smlouva na 4 roky