Ubytování a služby spojené s realizací odborné akce - Dermatologická konference
Předmět plnění:
- zabezpečení realizace dermatologické konference pro max. 130 osob
- zajistit hotel s kapacitou parkovacích míst alespoň 20; kongresový sál s kapacitou pro min. 100 osob se školním uspořádáním; využití foyer pro prezentaci firem s přípravou (stoly, židle, el. přípojky) dle zadání; kongresové služby – ozvučení sálu, 3x bezdrátový mikrofon, PC, prezentér, dataprojektor a plátno, WI-FI připojení, náhledový monitor, řečnický pult, technická podpora po celou dobu konání akce; prostor pro catering; catering pro max. 130 osob; nápojový balíček (voda, káva, čaj) po celý den; 2x coffee break (2ks sladkého pečiva, ovoce, 2ks slané pečivo, voda); večeře (bufetovou formou, polévka, 2x hlavní jídlo, salátový bar, dezert – výběr ze 2)
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena
Lokalita:
- dle výsledků VZ
Termín:
- 20.3.2020