Zajištění cateringu během konference
Předmět plnění:
- zajištění cateringu během konference
- 3x kávová přestávka, 1x oběd a 1x večerní bufet vč. zajištění pitné vody již při zahájení konference
- předpokládaný počet účastníků konference 240, z toho 215 standardní catering a 25 intolerance (20 vegetariáni, 5 bezlepek)
- minimální počet účastníků konference 180, z toho 155 klasický standardní catering a 25 intolerance (20 vegetariáni, 5 bezlepek)
- maximální počet účastníků konference 300, z toho 265 klasický standardní catering a 35 intolerance (30 vegetariáni, 5 bezlepek)
- kvalitní profesionální obsluha s příslušným inventářem a mobiliářem schopná zajistit realizaci cateringu
- minimální počet cateringových stolů s vhodným ubrusovým krytím - 30
- minimální počet velkokapacitních kávovarů s rychlou obslužností - 3
- oddělená VIP zóna
- 3 druhy „coffebreakových“ menu
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena za požadovaný předmět plnění celkem v Kč vč. DPH pro variantu 1 s jednotným obědovým menu a variantu 2 s teplým obědovým bufetem zvlášť
Lokalita:
- okres Brno-město
Termín:
- 21. až 22. 10. 2024
Přílohy:
01_01_VyzvaDokumentace_CateringZdravEdu_sign.pdf01_02_ZadavaciDokumentace_CateringZdravEdu_sign.pdf
Priloha_c.1_Specifikace_predmetu_plneni_vc._vypoctu.xlsx
Priloha_c.2_Formular_nabidky.docx