Výzkumy návštěvnosti v jižních Čechách
Předmět plnění:
- podpora marketingových aktivit zadavatele - výzkumy návštěvnosti v jižních Čechách
- data z dotazníkového šetření TAPI/CAPI, 3 jazykové verze (česky, anglicky, německy)
- témata pokrytá otázkami v dotazníku:
- Odkud návštěvníci přijíždějí (u návštěvníků z ČR okres, u návštěvníků ze zahraničí země)?
- Jaký je jejich demografický profil (věk, pohlaví, vzdělání, společenský status)?
- Jakým způsobem přijeli do destinace a do JČ (způsob dopravy, individuální vs. organizovaná návštěva, počet lidí ve skupině)?
- Jaké využili zdroje informací o destinaci a JČ?
- Kdy se návštěvníci rozhodli o návštěvě této destinace?
- Proč přijíždějí do destinace i JČ (tj. primární motiv příjezdu)?
- Kolik v destinaci a v JČ tráví času?
- Co v destinaci a JČ dělají? Tj. konkrétní aktivity (kulturní a sportovní akce, návštěvy atraktivit, sport, zážitková gastronomie apod.)
- V jakém typu zařízení jsou případně ubytováni?
- Jakým způsobem si rezervují ubytování a jakou dobu předem?
- Kolik utratí v destinaci a JČ peněz?
- Přijíždějí do destinace a JČ opakovaně? A jak často?
- Jaké jiné destinace v jižních Čechách během pobytu navštěvují?
- Jak jsou spokojeni s kvalitou jednotlivých služeb (ubytování, stravování, TIC, elektronické služby, muzea a skanzeny, kulturní akce, možnosti aktivního sportování), dopravou (doprava, parkování, cyklostezky, turistické značení) a nabídkou destinace (množství, informace a stav kulturních a přírodních pamětihodností, ceny za vstupenky), s čím jsou konkrétně nespokojeni v JČ i v místě dotazování?
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena bez DPH
Lokalita:
- okres České Budějovice
Termín:
- do 30. 9. 2019