Služby spojené s realizací odborné akce
Předmět plnění:
- zabezpečení realizace odborné akce pro max. 200 osob
- hotel s kapacitou alespoň 20 parkovacích míst
- kongresový sál s kapacitou pro min. 50 osob se školním uspořádáním
- kongresový sál s kapacitou min. 150 osob s divadelním uspořádáním
- prostory foyer pro prezentaci min. 8 firem s přípravou (stoly, židle, el. přípojky) dle zadání
- prostor pro catering
- kongresové služby v každém sále - podium, řečnický pult, ozvučení sálu, 2x bezdrátový mikrofon, PC, prezentér, dataprojektor a plátno, WI-FI připojení, náhledový monitor, technická podpora v čase 8:00 - 15:00
- šatna s obsluhou (1x šatnářka v čase 8:00 - 15:00)
- catering pro max. 200 osob - nápojový balíček po celý den, 1. coffee break, 2. coffee break, oběd
Hodnoticí kritéria:
- nejnižší nabídková cena v Kč bez DPH
Lokalita:
- okres Olomouc
Termín:
- 19. 3. 2025
Přílohy:
Příloha č. 1.docxPříloha č. 2.xls
Příloha č. 3.pdf
Příloha č. 4.pdf