Reklamní kampaň
Předmět plnění:
- realizace zahraniční reklamní kampaně, jejímž výsledkem budou realizované objednávky ubytování zahraničních turistů (Velké Británie+Irsko a Španělska) v České republice dle specifikovaných podmínek uvedených v příloze
- dodavatel zpracuje návrh marketingového plánu, kterým se rozumí komunikační a exekuční plán aktivit vedoucích k naplnění cíle zakázky, tedy dosažení požadovaných počtů rezervací při minimální délce pobytu
Hodnoticí kritéria:
- kvalita marketingového plánu - kreativita, použité nástroje - váha 35 %
- výkonnost kampaně - dosažené počty rezervací - váha 65 %
Lokalita:
- Česká republika
Termín:
- do 19.12.2024 nebo do konce všech aktivit a jejich vyhodnocení
Přílohy:
Příloha č. 1.zipPříloha č. 2.zip
Příloha č. 3.crt